Aanmelden bij vzw Victor

Hoe?

  1. U kan zich elektronisch bij onze dienst aanmelden door het aanmeldingsformulier in te vullen.
    Opgepast! De aanmelding is pas volledig als alle stappen doorlopen zijn én u een bevestigingsmail van uw afspraak ontvangen heeft.
  2. Hou volgende documenten bij de hand tijdens het aanmelden:
    1. Rijksregisternummer van de persoon met autisme waarvoor er aangemeld wordt.
    2. Agenda.
  3. Gezinnen die in het verleden reeds begeleiding kregen van onze dienst, moeten contact opnemen met de vorige thuisbegeleid(st)er. Weet je niet meer wie dit is? Neem contact via het secretariaat: 051 / 25 25 28.

Voor wie?

  1. Personen gedomicilieerd in de provincie West-Vlaanderen.
  2. Persoon waarvoor aangemeld wordt, heeft een officiële diagnose ASS gesteld door een multidisciplinair team of gespecialiseerde arts.
    Uitzondering: voor kinderen jonger dan 4 jaar is een vermoeden van ASS gesteld door een arts voldoende.
  3. Je hebt geen NRTH hulp bij het VAPH.
    Uitzondering: Heb je een PVB (persoonsvolgend budget)? Dit kan ook bij onze dienst ingezet worden, neem hiervoor contact op met het secretariaat: 051 / 25 25 28 of info@vzwvictor.be.

Wat?

  1. Een aanmelding bij onze dienst betekent niet dat je automatisch op de wachtlijst voor begeleiding wordt geplaatst. Na het inschrijvingsgesprek wordt bepaald welk traject het meest aangewezen is.
  2. Als je problemen ondervindt bij het aanmelden of je hebt nog extra vragen, dan kan je contact opnemen met onze dienst.
    Dit kan elke werkdag tussen 9u en 12u30 op het nummer 051 / 25 25 28, of via mail info@vzwvictor.be.

Start aanmelding:

Klik op de leeftijdscategorie van de persoon met autisme voor start aanmeldingsprocedure